Dashan

سرمربی تیم ملی فرانسه از کارنامه ناموفق خط تهاجم تیمش در دور گروهی می‌گوید.

به گزارش طلوع سپورت، دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه در گفت‌وگوی خبری پیش از مسابقه مقابل بلژیک اعلام کرد تیمش برای ضربات پنالتی آماده می‌شود اما نباید اجازه دهند کار به آنجا بکشد. فرانسه و بلژیک به دلیل عملکرد تهاجمی ناامیدکننده و از دست دادن صدر جدول گروه در یک سمت جدول مرحله حذفی قرار گرفتند و مسیر دشواری تا دیدار نهایی پیش رو دارند.

دشان در مورد عملکردش در روزهای اخیر می‌گوید: «درباره کارهایی که صبح در جلسه تمرینی انجام دادیم صحبت نمی‌کنم‌. من بهترین عملکردم را ارائه می‌کنم تا تیم به بهترین وضعیت ممکن درآید، مقابل حریف کم نیاورد و در دفاع مستحکم و باصلابت باشد.» سرمربی قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ در مورد احتمال کشیده شدن بازی به ضربات پنالتی می‌گوید: «باید برای ضربات پنالتی آماده شویم. در مورد حریف و بازیکنان خودم اطلاعات کافی داریم اما اگر به آخرین بازی‌های ما که به ضربات پنالتی آخر مسابقه کشیده شد، نگاه کنید، ۷ تغییر در زنندگان ضربه‌ها ایجاد شده. همیشه افراد یکسان پنالتی نمی‌زنند اما وظیفه من این است اجازه ندهم کار به آنجاها بکشد.» 

دشان در مورد بازی در مرحله حذفی جام ملت‌های اروپا می‌گوید: «در یک مرحله جدید از جام قرار داریم؛ رقابت تازه‌ای آغاز شد و از اینجا به بعد، هیچ شانس مجددی وجود ندارد. تیم‌های صعود کرده نسبت به تیم‌های حذف‌شده عملکرد بهتری داشته‌اند. موضوع مهم این است مقابل دروازه موقعیت‌ها را به گل تبدیل کنیم. برای پیروزی باید گل بزنیم. در حال حاضر در گلزنی مشکل داریم اما این مشکل برای بهترین تیم‌ها و بهترین مهاجمان هم پیش می‌آید.»

دومنیکو تدسکو، سرمربی تیم ملی بلژیک گفت: «نقشه ویژه‌ای برای بازی فردا داریم اما الان وقت توضیح درباره آن نیست. با این حال باید قابلیت تطبیق با شرایط مختلف بازی را ایجاد کنیم. بازی دشوار و حریف قدرتمندی پیش رو داریم. یا می‌بریم یا حذف می‌شویم. طعم شکست را در بازی اول  چشیدیم و از آن موقع به بعد ۲ روز متوالی فرصت برای استراحت نداشته‌ایم. باید متمرکز شویم. ما تمام کیفیت‌های لازم برای پیروزی در این مسابقه را دارا هستیم.»

بلژیک تحت هدایت روبرتو مارتینس در هر ۲ مصاف رودرروی اخیر مقابل فرانسه بازنده از زمین بیرون آمده: «بازی‌های قبلی در ذهن بازیکنان قرار دارد. از آنها در مورد فرانسه پرسیدم چون هرگز مقابل این تیم قرار نگرفته‌ام. عوامل انگیزه‌دهنده زیادی برای ما موجود است. قصد استفاده از این شکست‌ها را ندارم اما روحیه انتقام در ذهن بازیکنان موجود است. ۹۰ دقیقه فرصت بازی داریم. تمام تلاشمان را خواهیم کرد و به هر چیز ممکن و غیرممکن امید داریم. این تیم جوان به دنبال پیروزی می‌دود و می‌توان این را احساس کرد.» 

او در مورد ترکیب تیم ملی بلژیک می‌گوید: «ما به همه بازیکنان اعتماد داریم و تنها مشکل این است که فقط ۱۱ نفر از آنها را می‌توان به زمین فرستاد. همه در تمرین عالی هستند و هر کدام از بازیکنان ویژگی‌های خاص خود را دارند. انتخاب بازیکنان نیمکت‌نشین تصمیم دشواری به نظر می‌رسد.» عملکرد تهاجمی شیاطین سرخ در دور گروهی چندان جالب نبود: «باور نکردنی است که تاکنون فقط ۲ گل به ثمر رسانده‌ایم. فرانسه هم البته در شرایط مشابهی قرار دارد.» ورزشگاه دوسلدورف از ساعت 20:30 امروز میزبان جدال حساس فرانسه و بلژیک است.

توسط TOLOsport

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + هفت =